Język:

Premiera książki

Clayton Christensen i in. "Nie licz na szczęście!"
Zmień perspektywę!

Calyton Christensen, autor pojęcia disruptive innovation , – uznanego „The Economist ” za najbardziej wpływowy termin literatury biznesowej XXI w . , wraz ze swoimi współpracownikami zaproponował „teorię zadań” – będącą odpowiedzią na fundamentalne pytanie, jak stworzyć produkt, za który klienci będą skłonni zapłacić . Kluczem do sukcesu jest tutaj przyjęcie perspektywy pozwalającej dostrzec potrzeby i wyzwania, przed którymi stoją konsumenci i przedstawienie im najlepszego rozwiązania. W takim ujęciu przedsiębiorca jest „wynajmowany” przez klienta do rozwiązania konkretnego problemu .

Więcej informacji o książce tutaj.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności