Język:

INTERNETOWA MAPA MAREK

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR uruchomiło - Internetową Mapę Marek. Nowe narzędzie pozwala na wyszukanie i poznanie firm z sektora MŚP, wyróżniających się na tle regionu i kraju.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z Małopolskim Związkiem Pracodawców Lewiatan realizują projekt pn. „Zwiększenie konkurencyjności małopolskich marek na rynkach zagranicznych” współfinansowany ze środków unijnych. Przedsięwzięcie realizowane jest w terminie od 01.09.2016 r. do 31.08.2019 r.

Projekt wyrasta na przekonaniu, ze Małopolska jest tym czym jego ludzie i marki, które ją tworzą. Potencjał regionu, jego charakter i tożsamość budują najlepsze marki. Celem przedsięwzięcia jest zidentyfikowanie i wzmocnienie rodzimych marek, najpierw przez uświadomienie społeczności ich istnienia w regionie, a następnie wsparcia promocyjnego w Polsce i zagranicą, oraz objęcia przedsiębiorców programami szkoleniowymi.

W ramach projektu zrealizowane zostało badanie, które miało na celu zidentyfikowanie wyróżniających się marek. To pierwsze i jedyne w Polsce badanie dot. potencjału firm z sektora MŚP z województwa małopolskiego. Za przeprowadzenie badania odpowiedzialna była firma Kantar Millward Brown. Wyniki badania zostały przedstawione w formie dedykowanego wydawnictwa pn. “Mapa Marek regionu Małopolska” oraz za pomocą Internetowej Mapy Marek, która znajduje się na stronie www.mapa-marek.pl. Mapa ta jest wizualizacją potencjału regionu.

Mapa obejmuje firmy MSP dla każdej z 7 branż stanowiących Regionalne Inteligentne Specjalizacje woj. Małopolskiego tj.technologie informacyjne i komunikacyjne; energia zrównoważona; nauka o życiu; chemia; produkcja metali i wyrobów metalicznych oraz wyrobów z mineralnych surowców niemetalicznych; elektrotechnika i przemysł maszynowy; przemysły kreatywne i czasu wolnego.

Sprawdź tutaj.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności